min gudson är skitsöt och skitsmart.

efterjobbet sparng jag hem till mamma.. min bror och hans fru och underbara son, min gudson var där.. dom skulle åka vid halv åtta och jag blutade sju såjag ville verkligen hinna se dom innan dom åkte.. min gudson ska fylla två år i vinster och jag måste säja, han e typ dne sötsaste och smartaste ungen i den åldern jag träffat.. och jag har träffat många eftersom jag har bara elva syskonbarn.. sist jag träffade honom hade han precis lärt sig gå.. nu kan han prata och han visste tillomed vem jag var.. han pratade skitbra.. han kunde räkna till 10, sjunga imsevimse, bäbä vita lamm,blinka lilla stjärna, någon ketchuplåt och någon till låt jag inte vet va den heter som iaf handlade om någon som var tjock och hade svansen på ett släp bakombilen.. asså jag o mamma satt typ med hakan nere vid knäna.. ungen är inte äns två och kan sjunga och räkna.. han kunde tillomed några färger.. han e skitsmart.. och så himmla gullig.. kommer bli värsta tjejtjusaren..

Kommentarer
Postat av: Steff

Kan det ha varit en krokodil som var tjock med svansen på ett släp?
"Krokodilen var så tjock/stor , Oh, svansen var så tung, att det fick ligga på ett litet flak därbak.."
Haha, bara en gissning ;)

2007-09-16 @ 17:34:04
Postat av: soofiee

jo jag tror faktist de kan vara den.. :D

2007-09-16 @ 20:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback