nytt modem och nya jeans.

sådär.. då var mitt nya modem installerat och klart.. fick sitta i en telefonkö till comhem i typ 20min så dom kunde fixa så de skulle funka.. men nu funkar det iaf..
när jag skulle cykla och hämta modemet på skottens livs så cyklade jag en stor omväg och åkte till centrum. behövde nya jeans.. hittade skitsnygga jeans på lilla veromoda/vila butiken i nynäs. men storlekarna var konstiga.. dom som var assnygga testade jag och jag kunde inte äns ha den största storleken.. lixom så mycket har jag inte gått upp i vikt.. gick iaf till lindex och hitta ett par liknande, fast me mindre snyggare fickor där bak.. de var nämligen fickorna som var tuffa på dom på veromoda. men dom på lindex var skönare.. köpte även ett par strumpbyxor och en lotion..
känns iaf skönt att ha internet som funkar iaf..  ne funtar på att städa.. lägenhten ser ut som värsta bombnerslaget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback