OPS! säj inget till comhem..

jag har ju som många vet suttit och klagat rätt mycket på comhem och mitt modem.. fick ett nytt igår och va tror ni händer efter en timme? om inte samma sak som de gjorde förut.. min anslutning till nätverket var borta.. jagh blev typ skitsur och ringdemin kära datanörd till bror.. han försökte komma på vad som kunde vara felet.. vi provade lite grejer och sedan skulle jag testa om de gick igen.. efter en timme igen blev de samma sak så arg som jag var ringde jag han igen.. han sa lite gerejer jag skulle göra så skulle vi höras dagenheter,idag asså ifall att de inte funkade.. och självklart funkar de inte felfritt idag heller.. kan typ bara sitta en timme max två timmar innan jag blir utloggad. så nu pratade jag me han igen.. han hjälpa mig lite mer och nu ska vi se hur de går..  han skulle iaf ringa när han hitta några nya drivrutiner till min data..

det är fan bra att ha bröder.. min ena bror är som sakt datanörd/elektriker, min andra bror är bilmekaniker och min tredje är snickare och det är dom på min pappas sida asså.. så dom tvåbröderna på mammas sida är inte medräknade för dom kan man inte ringa om man har något speciellt problem..

men iaf, säj inget till comhem att deras första modem dom skickade till mig funkade.. för då lär jag ju få betala den andra som kom nu.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback