panik städning.

imorron är det visning på vårat radhus. så nu måste jag panik städa.. mamma och benny åkte ju till italien i torsdags så dom överlämnade städningen till mig.. då nu måste jag srpinga runt och plocka saker. får ju inte vara nått direkt personligt frame.. jag har iaf städat mitt rum och köket, diskmaskinen får jag plocka ut när dne väl e klar.. måste ta bort tvätten med.. men jag tänkte göra lite imorrn också inna jag åker till jobbet.. ska börja 13 ist för 12. så jag har iaf lite tid på mig.. visningen börjar inte förns 14.. ne ska fixa lite till sen ska jag iväg till emmelie och ha tjejkväll..

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Lika bra du vänjer dig, det är som en bergodalbana med besökare :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback