pissliv.

råkade hamna i lite tjaft med mamam förut när dom var här.. hon ville inte hjälpa mig längre efter denna hyran sa hon.. och då sa jag att hon kunde lika gärna skita i att betala den då.. fan jag ångrar de. fan va pissigt mitt liv är igentligen. har fan inget fast jobb får KNAPT ut 6000kr i månaden oh av dom ska 3000til hyra, 400kr till tv och bredband, sen kommer elen, försäkring och mat! så jag komemr inte kunna göra nått. inga kläder ingen utekväll.. fan..kanske får henne att ändra sig imorrn när vi ska till handen.. fan behöver nya skor.. pappa får nig hjälpa mig sen i december och januari med hyran..


Kommentarer
Postat av: ERICA

usch då ;/ hoppas det blir bättre!

Postat av: larsson

hahh ja de är rätt, föräldrar ska utnyttjas in i det sista ;)

2007-09-14 @ 19:57:32
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback