servera kungen!

image144
steff hade ringt mig idag så jag jag ringde upp henne för att fråga vad hon hade på hjärtat.. hon sa att det för typ för sent men hon hade tänkt fråga om jag ville hjälpa och servera kungen..
Danne, en av mina polare från klassen jobbar som servitör på Berns och dom skulle tydligen ha någon stor fest på festvåningen och dit skulle kungen komma.. danne behövde iaf två stycken som skulle hjälpa och då ringe han steff och hon ringde mig.. men hon kom inte från jobbet och jag kunde inte åka hem och hämta mina serveringskläder eftersom det var visning.. men det hade fan varit kul..
lixom KUNGEN!! fan att de inte blev nått..
jag skulle ju fan slå emmelie med hästlänger.. haha, när hon jobbade i sommras typ som blommplantör elelr va de nu kallas så planterade hon iaf blommar vid Prinsens hus och hon tillomed prata med honom, elelr ja han fråga om det var okej om han ställde bilen framför någonting.. haha.. hon va så himmla gullig, skit stolt över att ha träffat prinsen och hjon tog tillomed bild på hans bil, hon vågade inte ta bild på han:P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback