skönhetsmässa.

emmelie ringde mig förra veckan och fråga om jag ville med till någon sorts skönhetsmässa i folkets hus i nynäs som skulle vara idag då.. jag tyckte de verkade som en asskul grej så jag tackade ja. när emmelie ringde idag och påminde mig kom jag på att jag totalt glömt det så jag hoppade på cykeln och cyklade och möte henne.. vi kom till folketshus och vi såg ut som ett par irriga höns.. vi viste inte art vi skulle.. vi fick iaf höra av en kille som jobbade där att mässan var inställd.. efterosm de var för få som hade anmält sig.. bajs tänkte jag och emmelie och gick ner en trappa och kollade på en pärlbutik som fanns där nere i källaren samt en loppis och en seconhand väskbutik som jag faktist hittad en väska förut, som jag var dum nog att inte köpa.. vi köpte iaf lite pärlor och band.. när jag kom hem sen satte jag mig i soffan och började fixa med mina pärlor.. det var faktist askul och jag ska nog köpa mer pärlor.. det skulle bli ett armband men det kan användas som ett halsband med.. men jag komemr nog använda den som ett armband.. bild på den kommer imorrn.. orkar inte ladda upp bilderna på datan just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback