ingen ork.

har verkligen inte haft ork till att blogga. men nu när jag väl sitter vid datan tänkte jag slänga in ett inlägg.
jobbar förfullt som vanligt därför har jag ingen ork. men jag ska börja gå upp kl 12 nu denna vecka. ska det imorrn och övermorron iaf. imorrn ska jag dammsuga! det var en jävla spindel vid min säng därför ska jag dammsuga och i övermorron ska jag och emmelie till ninas pärlor och köpa pärlor, vi ska dit på emmelies lunchrast plus så har ninas pärlor bara öppet till typ 14.

jahaapp. just det, förra veckan i onsdags så var jag och denise inne i stan innan jobbet och typ vid övergångsstället vid feetfirst så stanna en tjej oss från veckorevyn. hon frågade oss vad i tidningen vi gillade mest och varför sen tog hon en liten bild, och jag såg självklart ut som skit. inge smink,hade inte orkat fixat mig. TYPISKT. så jag tror det var i nr 7 eller nått som vi skulle vara med. så kolla efter mig och denise:P haha
ne nu jävlar ska jag sova. kanske slänger iväg ett inläg imorrn om jag går upp kl 12 imorrn.  haha ja vi får se hur det går med den iden. haha

Kommentarer
Postat av: johanna

hoppas du får en bra vecka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback