lördagens utgång.

i lördags så gick jag och denise ut med några kockarna efter jobbet. först hamnade vi på tempel bar tror jag att de hete. sen vid 3 när baren stände satte vi oss i några stycken taxibilar och åkte hem till collin för efterfest. det blev väl sådär. jag var inte direkt sugen på att festa och speciellt inte på 3,5or från seven11. vid typ klhalv5 -kvarti 5 åkte jag o denise därifrån, jag skulle igentligen sova hos henne men jag mådde illa så jag ville åka hem. så jag hoppa av i haninge och tog första tåget som gick mot vh för att sedan sitta där i en halvtimme och vänta på att nynäs tåget skulle gå. tror jag helt ärligt var hemma runt halv 8 eller nått. och jag var riktigt trött då kan jag säja. haha. men men. blir antagligen utgång på lördag igen, en av kockarna fyller 20 nu i veckan så han nämde nått om efterfest hos han :P haha men men man vet aldrig.  men nu vet jag iaf att jag ska dusha sedan sova. så ha de bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback