en slitsamm dag.

i onsdags skulle jag och denise egentligen gått ut och tagit en öl eller två efter jobbet, men det blev inte riktigt så, det blev nämligen bestämt på jobbet samma dag att vi skulle till nynäshamn till någon polare till henens killpolare. soft tänkte jag, nära hem. haha. vi slutade runt kvarti tolv och sprang upp och byte om för att sedan ta taxi till centralen, för att sedan ta tåget till vh där henens killpolare skulle hämta oss. när vi kommer till lägenheten där vi skulle vara såg vi att grabbarna spelade tvspel, precis som jag hade sakt att dom typ skulle göra när vi stog på jobbet och byte om. men det gjorde inget. vi drack lite, prata och softa. när klockan närmade sig fem så låg typ alla i sängen och typ sov eller nåttjag dog hem iaf när klockan var runt halv åtta på morronen. rätt sliten och trött gick jag hela vägen hem,eftersom mitt busskort hade gått ut kunde jag inte ta bussen. när jag väl kom hem somnade jag, men självklart blev jag väckt flera gången av att telefonen vibrerande och hemtelefonens hemska ljudsignal. var sedan tvungen att gå upp vid två eftersom jag skulle möta emmelie. när jag väl möter henne upptäcker jag att jag har denises skåpsnyckel i fickan och hon skulle ju jobba. så det var ju bara att ta tåget och åka och lämna nyckeln. haha. KAOS! sen blev det iaf lite myskväll hemma hos emmelie med lite biljard och tvtittande, vi var tvugna att se finalen i Age of love.

asså de där lilla ''festen'' fuckade upp min dygnsrytmen mer. känns som om det var typ två dagar sedan. men det var ju lixom igår, haha. ne nu blir de sängen för mig. ska ju upp och jobba imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback