gårdagen.

gårdagen blev ganska bra. var hos alex aka bog. satt där i hans källare och softade, sjöng lite singstar och sedan blev de lite dans. gick väl hem runt tjugo i två, festen blev lite tråkig då. edvard gick med mig hela vägen hem till dörren, lite omväg eftersom han bodde typ två meter ifrån alex och jag bor på andra sidan nynäshamn. men det var ruggit gulligt av han. jag kom hem iaf runt halv tre och somnade inte förns typ vid tre - halv fyra. men ändå vaknade jag vid fem av att jag drömde om cider och öl och när jag vaknade mådd ejag ass illa. och jag kunde inte somna om för varje gång jag blundade så såg jag bara cider och ölburkar och det gjorde mig änumer illamående. weir dream! men jag lyckades somna igen vid sex iaf.

men en är en grej jag fortfarande garvar åt som typ hände igår när jag och edvard gick hem. vi hade precis gårr förbi shell när några utlänska killar komemr och skriker ''var är han den h*ran?'' och massa om att han skulle få spö. men det var inte det som var roligt utan det var det ena killen höll i som var roligt. det var nämligen en toaborste ena killen gick med i handen och då undrade jag genast vem fan tar en toa borste när det blir bråk när det finns så många andra gerejer man kan bråka med. inte för att man ska bråka men ni fattar. lixom en toaborste? haha.

mennu måste jag nog fixa iordning min tvätt som jag tvättade idag. så byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback