I <3 IKEA

på onsdag efter jobbet ska jag åka till älvsjö och möta emmelie där. vi har nämligen bestämt att åka till ikea! yeeah. äntligen lite shopping. hittade lite saker som behövdes när jag städade i början av veckan. så nu har jag kollat på ikea.se och skrivit upp vad jag typ ska köpa. jag verkligen älskar ikea. och de gör emmelie med. vi är typ som små barn i en godisbutiknär vi kommer dit. vi kan handla för hur mycket som helst. men denna gång ska jag nog bara ha med mig max 500kr. och kanske lite extra om vi ska fika eller käka. ne men nu ska jag nog ta lite te sen ska jag sova. ska jobba imorrn som vanligt. har råkat vända på dygnet nu när jag har börja jobbat och komemr hem seeeen. men det är lungt. kan sova ut ordentligt i helgen när jag e ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback