ingen rubik.

kom hem från jobbet för typ trettiomin sedan. ska väl snart försöka sova. fan är inte äns trött än. ändå känenr jag att jag måste vara trött och sova nu. eftersom jag ska upp och jobba imorrn. jobbar lunch imorrn och då måste jag upp halv åtta. ush. kommer vara lite trött på jobbet. värsta är väl att jag bara ska jobba tre timmar.
efterjobbet ska jag antagligen till farsta med denise och kolla lite i affärer. efter det kanske jag ska med danne och hans syster och dricka en öl eller nått. danne åker ju in i lumpen nu på måndag. måste hinna träffa han innan han åker in fan. annars ser man inte han på typ fem månader. vem ska nu hjälpa mig med elkablarna och datan?
ne tror jag ska dricka lite oboy nu sen blir de sängdags. fan jag ÄLSKAR mina nya kuddar jag köpte på ikea. riktigt fluffiga och sköna, billiga var dom också, typ 19kr tror ja det var iaf rea. haha. ska ta lite bilder sen så ni får se hur mysigt och fint det har blivit här.tror iaf min mamma som brukar läsa min blogg vill se det iaf. okej då mamma du får läsa min blogg. bara du inte klagar på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback