ingenrubrik.

idag var då första dagen jag jobbade i det nya året. känndes lite jobbigt först när jag skulle gå upp tror jag snosade i två timmar. jag hade lixom vant mig att sova länge och bara lata mig. men dte var kul att komma till jobbet igen och träffa alla härliga människor som är där. det var en rätt så lungkväll också. skönt att ha en mjukstart efter den lediga tiden man haft. fick sluta kvartöver tolv som faktist är ganska tidigt på en fredag. men dte var skönt, han med sista tåget. slapp för engångskull åka den hemska nattbussen. för om jag nu skulle ha tagit den skulle jag vara typ halvvägs till västerhaninge nu. men imorrn blir det nog mer på jobbet. tror de skulle vara fullbokat om jag hörde rätt.
måste ringa mamma imorrn också innan jag åker till jobbet. skulle egentligen göra det idag men glömde. men hon märkte väl inget hon spelar väl bingo eller word battle på datan som vanligt ;)


Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: vanliga skoaffärer..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback