ledig.

så himmla skönt att man är ledig. åkte till pappa igår, läs i fredags och åker hem imorron, lär idag. sen på måndag så är jag ledig också och då ska jag träffa emmelie. så himmla skönt.kan säja att den här lång ledigheten behövdes.

idag var jag iaf inne i gränby centrum i uppsala med pappa och min bror + hans familj. min brorson skulle nämligen ha en dansuppvisning där. ruggit ruktig unge måste jag säja. tror han fyller 13år och är vad jag tycker ass duktig breakdansare.
hans klipp på
youtube.  fast där ser man ju bara lite av de han kan. men men jag är stolt över att vara faster till lill skiten :P

Kommentarer
Postat av: only guys aloud

jag vill vara ledig hela livet och inte göra ett skit :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback