missade gossip.

igår, läs i förrgår så var det ju första avsnittet på gosspi girl som många nog vet och säkert kollade på. jag läste första boken och tyckte den var assbra. och när jag fick veta att de skulle börja på tv blev jag skitlycklig. saknar att ha en serie man kan följa, sista serien var ju OC. men så iaf så upptäckte jag att jag dessverre skulle jobba när gossipgirl skulle vara på tv och kommer troligtvis göra det varenda gång den serien är på tv så de blev bara skit. och på kanal5's hemsida står de inget om repriser som jag tycker dom borde ha på typ söndagar då jag är ledig. men men skit samma dom måste visa repris någon gång annars får jag tamefan köpa dvdboxarna när dom väl komemr ut haha.

Kommentarer
Postat av: Jess

Såg avsnittet men tyckte dessvärre inte om det. Böckerna är mycket bättre då alla detaljer inte finns med i serien..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback