världens bästa busschufför.

idag eller inatt kanske man ska säja när jag var på väg hem från jobbet så åkte jag med världens bästa busschufför. han brukar alltid köra linjen 897 till nynäs från västerhaninge. och han är sååå himmla trevlig och snäll. den gången jag hade skärt mig så frågade jag han efter plåster och då hjälpte han mig med det. skit snällt.. och sen dess komemr han alltid ihåg mig. haha. och han vet varje gång jag går fram till han vad jag ska fråga, nämligen om jag får åka med till bussgaraget. denna gången satt jag länst fram och pratade lite smått med han under turen. rikigt trevlig var han. och när vi kom till nynäs så sa han att han kunde köra mig lite närmare hem. och de gjorde han också. han körde faktist nästan ända fram till porten. jag blir så himmla glad när jag träffar sånna här trevliga och snälla busschufförer eftersom det inte finns så många av dom. och han är nog den som är den trevligaste jag träffat.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lite vänlighet kan verkligen göra ens dag (eller natt) ibland!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback