alla känner alla i denna håla.

man kan fan aldrig gå till affären osminkad, oduschad och iförd i sina fulaste byxor. för man träffar alltid någon man gick i samma klass emd eller typ raggade på på någon fest för hundra år sedan. och alla som man gick i samma klass verkar jobba på ica. fan va pinsamt. såg att en av dom satt i kassan idag på ica så jag gick en liten omväg förbi kassan för att komma till film-ut-hyrnings-grejen. men ändå när jag står där typ ropar hon 'heeeej soofiee'. hon kännde nog igen mn pappa som praktist taget är stammis på ica, men ändå. kan man aldrig få vara lite anonym på ica?
det var tillomed en gång samma tjej ropade efter en annan tjej och när den andra tjejen kom till kassan var de bara för att hon skulle kunna säja hej till mig. pinsamt nog var det min gaaammla bästis som jag inte alls har kontakt med.

men jag tycker ju att tjejen idag måste ha fattat att jag inte ville bli ihen känd eftersom jag gick omvägen och hade mina stora solglasögon på mig. men men.. nästa gång kanske hon fattar.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback