dags att börja blogga igen?

såg att det var nästan en månad sen jag blogga. ush måste vara tråkigt och kolla denna blog. fast de är väl bara min mamma som läser. (hej mamma, nu har jag börjar igen så nu kan du sluta tajta, haha)
har nu 6veckor kvar på min semester, känns jävligt skönt. i helgen blir det antagligen en lite tripp till Mantop med några grabbar, hoppas bara han jag ska åka med verkligen kan nu. han är så jävla velig och man vet aldrig förns samma dag och den tiden man ska åka. men jag hoppas verkligen han ska dit. jag vill verkligen dit.

märks att man har tråkigt att polarna jobbar efterosm jag har gjort av med nästan 2500kr om inte mer bara den här veckan! och jag som igår satt och förklarade för danne och stoffe att jag inte handlar så mycket eller som jag sa handlar inte för så mycket.. hahah.. men jag har lite pengar nu så det går att shoppa lite och unna sig. men sne köper jag mycket grejer på rea nu. handlade väldigt mycket på hemtex till lägenheten.

men eftersom jag har en stor semester nu ska jag börja blogga mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback