dörren gick inte upp!

idag blev jag avringd från hembyggdsgården, jag behövde inte jobba idag. så jag åkte iväg till ica runt elva tiden för att hyra filmer. stannade även förbi hemtex som vanligt och köpte två vita rammar,man måste ju passa på att handla nu när de e halva priset på ALLT i hemtex butikerna! haha. när jag väl kom hem runt halv ett så kund ejag inte låsa upp överlåset. det gick inte att vrida om nykeln. jag belv fan fustrerad stog däri tretiominuter och försökte men det gick inte. ringe upp till nynäsbostäder men hon i telefonen hänvisade mig till ett annat nummer som inte gick! blev fett rädd att jag inte skulle komma in. så jag gick till hembyggdsgården bölandes i regnet för att låna deras telefon eftersom min mobil höll på att dö. TYPISKT! jag ringde nynäsbostäder igen och förklarade för tjejen igen att det inte gick att öppnadörren och hennes jävla numemr inte gick. de sluta med att hon koppla mig vidare till en annan tjej som efter det att jag förkalra vad som var problemet skulle skicka en kille som skulle hjälpa mig. tretiominuter senare stog det två män vid min dörr och hjälpte mig. det var ganska lätt, tydligen var det bara att banka på dörren över låset. haha. men dom märkte att låset var ganska trögt så dom oljade det åt mig. så TACK till er! så jag var inne i min lägenhet typ runt två tiden igen. som tur var missa jag inte min tvättstuga som började klockan två. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback