en dejt med en ukrainsk kille med diadem?

jag jobbar som sakt lite extra nu unde rmin stora sjuveckors semester. jobbar på mitt gammla ställe lite. och dom har fått en typ utbytningsstudent från ukraina som inte kan ett ord svenska och ganska så dålig engelska. vissa ord fattar man inte alls vad han menar. (ta tex igår när han sa något med ''take it off'' och peka på min tröja. och jag ba ursäkte mig?! wtf?! han ba åh nej du missförstog mig jag menar take it upp. han pratar ganska slöddrigt så ibland vet man inte riktigt vad ha menar..) så ända sen jag typ börja jobba där nu i sommar har han börjat limma på mig och jag tycker inte alls om de. han är inte ett dugg snygg inte äns lite söt. han har nästan lika långt hår som jag och han har ett jävla diadem, lixom han har ett diadem?! så no way. han försökte ta med mig ut på en öl efterjobbet en gång, tack och lov att jag var tvungen att ha tvättstugan! haha.
men nu när jag sa att jag ville se kung fu panda så börja han babbla om att han också ville se den och ville bjuda mig på den. men lixom killen fattar inte att för de första att dne inte har haft premiär och för de andra att jag egentligen inte vill. försöker verkligen åla mig ur de där, känenr mig taskig att bara säja nej men ändå så vill jag inte gå med han. jag ska inte ja till han heller, jag sa beror på vilken dag dvs ingen dag.

ni skulle fatta om ni bara träffa han. han är assweird!

Kommentarer
Postat av: sarah

sv: Åh tusen tack! . Vad glad jag blev nu! :)

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback