filmkväll.

igår så träffade jag kristofefr igen. vi åkte först ner till hamnen och åt lite glass. efter det åkte vi runt ringvägen och sedan till ica för att hyra film. jag ville se en skräckis så då fick de bli de, haha. de stog mellan hostel eller saw 3 som ingen av oss hade sett. de sluta emd att det blev hostel. jag var skiträdd för att se den har hört att den är skit läbbig. när vi väl börja kolla på dne gick de lungt tills de börja hända gerejr då hela filmen började hacka. de förstörde lixom hela läskiga grejen när man måste hoppa över vissa partier i filmen för de hackar där. den var iaf rätt äcklig det jag såg av den. efter det kolla vi på tv och de sluta med att vi, eller mestadels kristoffer kolla på the crow. jag somnade om och om igen. pinsamt, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback