filmkväll.

det blev inte riktigt som de skulle idag. skulle egentligen ha en liten grillkväll med danne,kristoffer och dannes tjej men eftersom de började regna så tänkte vi hitta på något annat men de blev inget av de heller. runt nio tiden frågade jag kristoffer om han ville komma över och kolla på film och de ville han, så vi två åkte till ica och hyrde film. det blev supersugen som faktist var rätt okej, hade trott att den skulle avra lite bättre men men. efter filmen så sappade vi runt på tv och de sluta med att vi kolla på barely leagal eller va den nu hette. efter det sappa jag vidare. haha runt tvåtiden så råkade kristoffer somna så då var de dags att åka hem. stackan var ju tvungen att köra bil hem. följde med han till sin bil eftersom hans bil stog ganska långbort och jag ville inte att han skulle virra bort sig. hoppas han inte somnar vid ratten nu.
ne men nu blir de iaf sängdags för mig.


Kommentarer
Postat av: sarah

Ja det kan man ju göra :P . Men tänk om hon ser mig ?! :O .. jisses! :D . hehe

Postat av: sarah

Jaa det är ju ett alternativ :) . Men lite pinsamt kanske då vi är de enda som bor i huset mittemot :/ . haha . Får väl vänta tills det har kommit grannar ^^

2008-07-12 @ 10:54:35
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/
Postat av: Jesper

cool blogg

2008-07-12 @ 12:25:12
URL: http://harving.blogg.se/
Postat av: carro

vad kul att du är med o tävlar :)

2008-07-12 @ 13:35:38
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback