hade så tråkigt..

idag efter jobbet så cyklade jag hem och byte om till klänning sedan cyklade jag till strandvägen och försökte hitta en bra avlägsen klippa jag kunde sola på. hitta en vid slutet av hela strandvägen så jag klättrade upp ch försökte hitta en bra plats. låg där typ 1½timme och försökte steka men jag är en sån där person som hatar att bara ligga. men ska nog försöka åka dit nu varje dag efter jobbet så jag kan få lite färg plus bli av med mina fanskap till psoreasis på benen.
nått jag verkligen hatar är att gå nära eller i långt/högt gräs. jag är så ruggit rädd för fästingar så nu när jag solade var jag ju tvungen att gå lite i gräs, så direkt när jag kom hem var jag tvungen att kolla hela kroppen. känns som om jag har nått äckligt djur på mig, fast det har jag inte..
senare idag har jag faktist ingen aning om vad som händer. antagligen sitter jag väl bara här hemma om jag inte ringer danne och kollar vad han nu gör.

Kommentarer
Postat av: Moa

Gud vad fin blogg :) och bild vid menyn, skitfin sminkning.



Ha en bra dag!

Postat av: Anna

Jätte fin blogg måste jag säga! Läs gärna min blogg och skriv vad du tycker om den ;) Ha det bra :)

2008-07-10 @ 15:14:29
URL: http://ackarlssons.blogg.se/
Postat av: sarah

Ja fy för fästingar! . Blö! .



Var gärna med i min tävling på bloggen :D

2008-07-10 @ 15:51:19
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback