nintendo wii.

igår efter jobbet åkte jag och sola igen, denna gång blev det bara i en halvtimme eftersom solen gick i moln, det största molnet jag typ har sett! så jag fick bara sola ryggen. typiskt.  cyklade hem sen iaf tog lite snygga bilder på ringvägen som jag tänkte ta upp här. när jag väl kom hem så började jag städa lite granna. tjejerna kommer ju på lördag och jag vill att allt ska vara städat. är inte så trevligt om de ligger 700kg disk i köket som de nu gjorde igår. haha. när jag började bli klar så ringde danne som sedan kom över lite senare. vi satt o kolla lite på tv sedan åkte vi till ica för jag behövde nått att käka, vi åkte hem till han där vi käkade och sedan kom kristoffer dit. danne vann ett nintendo wii för ett tag sedan så nu har han cipat de eller va det nu var så nu kunde man spela skit många spel.vi jag och kristoffer tog över det dära spelet. vi spelade typ mario någonting olympiad. sen spelade vi resident evil, där höll jag på att dö hela tiden. trodde att jag sköt på zombisarna men de var kristoffer som sköt och jag sköt bara runt om och sköt ner tavlor. haha. sen ville danne sova för klockan blev typ halv elva så kristoffer skjussade hem mig med sin lilla bil:)
men nu måste jag typ skynda mig. ska jobba lite idag. så nu hinner jag inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback