tjejkvällen igår.

igår kom ju steff,jennie och sandra hem till mig. vi handla lite mat och sedan käkade vi hemma hos mig. jätte gott var det, känner idag att de kanske inte var så bra för min mage på något sätt. men iaf. senare vid niotiden drog vi in till stan och började vår kväll på terassen.. haha. skönaste killen som stog vid grinden. när vi kom dit så blev tjejerna lite skeptiska och tyckte inte de var något ställe dom passade in på. men jag frågade iaf killen vid grinden om mina kompisar var tvugna att stå i den långa kön för att komma in, jag har ju terrasen kort så jag komemr in gratis. men de behövde dom inte, eftersom ''im his pepole now'' haha. kanske var för att han såg att jag prata med wille. men han var ruggit snäll och trevlig. vi tog en drink där och sedan drog vi vidare till huset, ingen av oss hade varit där så vi drog dit. men när vi kom dit så var det tydligen fullt så vi fick stå och vänta och de pallade inte jag så jag åkte hem medans tjejerna stannade kvar.jag skulle ju faktist även jobba morgonen efter, idag så jag pallade inte vara ute länge.
och söta kristoffer kom och hämta mig i väster haninge. han e så himmla söt och snäll. ska träffa han idag igen, han ska komma hit snart thihi.

Kommentarer
Postat av: sarah

Ja verkligen! . haha ^^ .

Vad har du hittat på i helgen?

Postat av: sarah

härligt det låter! . Själv så har jag fullt hus här med 2 pers som sover över i ett par dagar ... :) . Så .. hehe . Kram

2008-07-14 @ 11:38:04
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/
Postat av: mamma

Skön semester Sofie. Kul att läsa dina bravader.jag är inte en nykiken morsa ,bara mån om dig och vill se att du har det gött där uppe i Stockholm.Kram Kram stora Kramar.

2008-07-14 @ 15:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback