världen stannar för ni har fått en ny hund.

igår fick jag smak för att handla lite inne i uppsala, men pappa ville inte stanna länge så jag ringde min brors fru och fråga om hade lust att handla med mig någon dag i veckan. men hon orkade inte åka ända in till uppsala och erbjöd att vi kunde åka till thuns, som är ett litet outlet kan man säja här där pappa bor. visst tänkte jag bättre än inget. så vi planerade att åka på onsdag, imorgon. så idag ringde jag henne och kolla när vi skulle åka. men tydligen kunde hon inte eftersom hon skulle få så mycket främande som tydligen ville se deras nya lilla bebis, deras nya hund! sen sa hon typ att jag måååste ju bara komma och se den. visst jag kan komma och se den men det är inte bara därför jag skulle komma isf. shit allt stannar för deras lilla hund, det är är en hund ffs! men men pappa erbjöd sig att antingen skjussa mig på sin lunch rast till thuns eller skjussa in mig efter hans jobb till uppsala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback