älskar denna bok, ett stort tips.

de tog mindre än en vecka för mig att läsa ut Jenna Jameson's bok på typ 600sidor. och efter dne lästa jag Sex som jag vill ha det av Abby Lee. sedan när jag gick in för att kolla om en av shoppaholicböckerna hade kommit ut så såg jag en som jag gensat ville ha. jag har kollat på den på nätet, The Dirt av Mötley Crüe & Neil Strauss och jag är ingen direkt fan av dom. har typ bara hört en låt av dom men FYFAN vilken bra bok, snussigt bra bok. ibland är man helt chockad över va dom gjorde och hur dom var. men helt klart ett boktipps. boken finns nu på pocketshop att köpa, tror tillomed att den finns i något sorts paket tillsammans med Jennas bok så om ni vill ha två bra böcker köp för guds skull dom! super bra böcker.
så nu sitter jag och lyssnar på låtar av dom på youtube och jag måste säja dom är jävligt bra:) måste få min polare niklas att läsa boken eftersom han gillar dom, speciellt Nikki Sixx:P

image178
Mötley Crüe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback