Quarnevalen & streetrace

igår fick jag vakna tidigt pga att jag,danne och sanjin skulle in till stan för att kolla på frannie som var med i quarnevalen. assroligt var det iaf. 100st olika byggda fordon som KTH hade byggt + lite olika andra grejer. vi följde iaf efter den sista bilen som gick från kungsgatan där vi stog ända ner till tekniska högskolan. bilen pumpade musik och det var assmånga som följde efterden och dansade. efterdet blev det iaf dags att käka och efter det var det mot hagsättra för att åka hem till sanjin för att hämta hans bil för att sedan åka hem igen. jag kom hem runt sju och satt hemma kanske 45min sedan ringde danne och egge på dörren för att hämta mig så vi kunde se på film. men ingen film blev det eftersom egge fick ett telefonsamtal och fick veta att de var race vid farsta/älvsjö. sådå ble alla på det. satte oss i stoffes bil och åkte som dårar till handen för att möta upp egges polare men de blev så att vi fick sitta och åka fram och tillbaka för att hitta dom för dom bytte håll såfort vi kom nära:P haha. jag såg ungefär ett halvt race. hann knapt ut ur bilen innan dom var borta. haha.. vi åkte iaf runt och runt efter alla bilar för att se race men tillslut gav vi up när klockan närmade sig klockan två på natten. så det var min dag igår. skit kul var den. jävligt trött var jag igår när jag var tvungen att gå upp klockan tio  för att jag hade den jävla tvättstugan.
nej nu ska jag gå till skotten för att köpa glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback